کد خبر: ۲۰۷۳۳
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۱۴ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
ادعاهای تازه آقای بزرگواری همزمان با پیش ثبت نام انتخابات
عصر دنا: در نهایت، برای تحلیل دقیق‌تر و ارزیابی صحت ادعاها و سخنان آقای بزرگواری، نیاز به اطلاعات بیشتر و شواهد قوی‌تر است که بتواند این فرضیه را تأیید یا رد کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش“عصر دنا”، نماینده اسبق استان کهگیلویه نسبت به تغییرات جغرافیایی در استان و انتقال منابع آبی به استان‌های همجوار انتقاد کرد.

او به استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد نامه‌ای نوشته و در آن از او خواسته است که به شایعات و گمانه‌زنی‌هایی که درباره انتقال منابع آبی و تجزیه مناطق استان در حال گسترش است، پایان دهد.

همچنین، درخواست شده است که در صورت صحت این شایعات، به مردم اعلام کند تا آنها اقدامات لازم را انجام دهند و از تجزیه استان جلوگیری شود.

 

سید علی محمد بزرگواری نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم 

برادر ارجمند جناب آقای دکتر احمد زاده استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد سلام علیکم 

احتراما زمزمه هایی وجود دارد که بخشی از مناطق سرزمینی کهگیلویه به حوزه گچساران ملحق شده است در حالی که از صدها سال قبل تا کنون رودخانه نازمکان و خیرآباد مرز میان کهگیلویه و گچساران بوده است و خبرها حکایت از الحاق پهنه دریاچه سد مارون به استان خوزستان دارد و خبر بایکوت شدن سد مارون ۲ یا همان سد آبریز به گوش می‌رسد و خبر قرار داد آب سد تنگ سرخ برای آب شرب شهر شیراز هم در فضای مجازی پیچیده است. 

حضرتعالی وظیفه دارید به عنوان نماینده عالی دولت در استان به این گونه شایعات پایان دهید و چنانچه این گمانه زنی ها صحت داشته باشد باز وظیفه شما است که به مردم اطلاع رسانی کنید تا مردم مطالبه گری کنند و از تجزیه مناطق و استان جلوگیری نمایند. 

 

با توجه به متن ارائه شده، می‌توان گفت که سخنان نماینده اسبق استان کهگیلویه قابل استناد نیستند، زیرا هیچ اطلاعات و منابع مستندی برای تأیید یا تکذیب ادعاهای او در دسترس نیست. برای ارزیابی صحت سخنان و ادعاها، نیاز است که اطلاعات بیشتری در اختیار داشته باشیم و از منابع قابل اعتماد استفاده کنیم.

با توجه به صحبت‌های آقای بزرگواری همزمان با پیش ثبت نام انتخابات، می‌توان این موضوع را به‌صورت زیر تحلیل کرد:

1. افزایش شهرت و توجه: آقای بزرگواری ممکن است با مطرح کردن این صحبت‌ها، قصد داشته باشد بیشتر به توجه رسانه‌ها و عموم مردم برسد و شهرت و شناخت او در انتخابات افزایش یابد.

 

2. ایجاد پیشینه موضوعی: آقای بزرگواری ممکن است این صحبت‌ها را برای ایجاد یک پیشینه موضوعی در حوزه مورد نظر انتخابات انجام داده باشد. با این کار، او می‌تواند به عنوان یک نماینده قوی و متعهد در این زمینه معرفی شود.

 

3. جذب رای‌های بیشتر: آقای بزرگواری ممکن است با مطرح کردن صحبت‌هایی درباره مسائل مهم و مورد توجه انتخابات، قصد داشته باشد رای‌های بیشتری را به خود جذب کند و در نهایت به پیروزی در انتخابات برسد.

 

4. تأثیرگذاری بر نتیجه انتخابات: آقای بزرگواری ممکن است این صحبت‌ها را برای تأثیرگذاری بر نتیجه انتخابات انجام داده باشد. او می‌تواند با ابراز نظرات و دیدگاه‌های خود، رویکرد و برنامه‌های خود را به مردم ارائه دهد و تأثیری بر تصمیم‌گیری آنها داشته باشد.

 

مهم است که در ارزیابی صحت و تأثیرگذاری صحبت‌های آقای بزرگواری، از منابع قابل اعتماد و اطلاعات دقیق استفاده کنیم و تحلیل دقیق‌تری ارائه دهیم.

 

دلایل دیگری نیز ممکن است وجود داشته باشد که آقای بزرگواری بخواهد این شایعات را مطرح کند. برخی از این دلایل می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

استفاده از شایعات برای تحریک عمومی: آقای بزرگواری ممکن است این شایعات را مطرح کند تا تحریک عمومی در میان مردم ایجاد کند و آنها را به اعتراض و اقدامات سیاسی متحد کند. این اقدام می‌تواند در راستای اهداف سیاسی و حزبی او باشد.

 

  1. استفاده از شایعات برای تضعیف رقبا: آقای بزرگواری ممکن است با مطرح کردن این شایعات، قصد داشته باشد رقبای سیاسی خود را تضعیف کند و با ایجاد شک و تردید در میان مردم، محبوبیت رقبا را کاهش دهد.

 

  1. استفاده از شایعات برای تأیید موقعیت و قدرت خود: آقای بزرگواری ممکن است با مطرح کردن این شایعات، قصد داشته باشد موقعیت و قدرت خود را تأیید کند و به نماینده عالی دولت در استان، قدرت تصمیم‌گیری و تأثیرگذاری خود را نشان دهد.

 

در نهایت، برای تحلیل دقیق‌تر و ارزیابی صحت ادعاها و سخنان آقای بزرگواری، نیاز به اطلاعات بیشتر و شواهد قوی‌تر است که بتواند این فرضیه را تأیید یا رد کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
باسلام سر صدا فقط برای داغ کردن تنور انتخابات ومهندسی شده موحد عدل هاشمی بزرگواری کسی به نخبگان رأی نمی دهد طایفه‌ای و قومی سیاسیون وابستگی به نظام خود ومنافع خودشان در سفر نظام می بینند سنتی رأی بخاطر منافع خودشان هستند نه مردم محروم شهرستان کهگیلویه دهدشت و توابع آن 44سال گذشته تجربه شده خودم مردم دنبال منافع شخصی خودشان نه عمران و آبادانی
said ahmad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
کاملا واقعیت است از نونه های بارز اون سد آبریز است که دوره قبل توسط معاون وزیر نیرو کلنگ احداث اون زده شده وطرح تحقیقاتی هم شروع شد اما موحدهیچ پیگیری درمورد اون انجام نداد
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
بابا والله ۸ سال نماینده بود فقط ابرو هر چه لر بود برد،دوباره اومد وای به حال مردم بدبخت،مگه عصر وحشی گری
پاسخ ها
سرباز قاسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
سلام علیکم
میشه افرادی ک از آلمان توییت میزنن!واضح تر بفرماین چ آبرویی از لر ها برده شد؟
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
واقعیت را گفته زمینهای پل پادوک به دهدشت را از کهگیلویه جدا و به گچساران الحاق نمودند در بی خیالی آقای موحد.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
من نمیدونم در این متن چرا منتقد یا تحلیلگر سخنان بزرگوا ی فقط جنبه منفی اون بیان کرده چرا بفرض یک درصد از 100درصد گفته های ایشان درست باشد اون موقع تکلیف چیست بنظر خواننده عصر دنا میخواد زیرکانه بزرگواری را تخریب کنه وگرنه همه مطالیی که اقای بزرگواری گفته درسته در خصوص ابرو ریزی لرها خدایی کجاش بد گفته مگه بد گفت بلا دستی ها حکومت هزار فامیل تشکیل داده اند در خصوص چماق لری هم ایشان در مقابل گرگ های کویر و غارتگران زاگرس فقط زور جواب میده
کهگیلویه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
حرف های اقای بزرگواری کاملا صحت دارت و همگی به ضعیف بودن فرماندار فعلی کهگیلویه اگاهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
نگارنده بیشتر قصد تخریب داشته تا کندوکاو موضوع و همه دلایلی که گفتی یه دلیله ففط در چند جمله گفتی
تحلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
اولاً آقای بزرگواری خودش ۸ سال نماینده مردم منطقه بود که میلیاردها دلار با فروش نفت ۱۴۰ دلار به این مملکت سرازیر شد درآن دوره ایشان درمجلس جز باسخنرانی های بی ربط فقط به تعریف وتمجید ازاحمدی نژاد وتحدید اصلاح طلبان باچماق لری چه خاکی به سر منطقه کهگیلویه کرده که حالاتی خواهد جبران کند . برادرعزیز مردم پادوک وخیراباد ، قلبا دوست دارند جز منطقه گچساران باشند ، مردم بهمئی سالهاست خواستار الحاق به خوزستان می باشند . باور کن بیشتر ما مردم کهگیلویه نیز وقتی می بینیم بودجه رادرمرکز استان خرج می کنند ازخدا می خواهیم جز منطقه بهبهان وخوزستان باشیم .
پاسخ ها
سرباز قاسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
سلام علیکم برادر عزیز
اولاً فروش نفت چه ربطی به منطقه کهگیلویه داره؟ اگه چیزی باشه مربوط به گچساران که میدون نفتی و گازی داره
ثانیاً در دوره های ایشون هم به آقای احمدی نژاد و اصولگراها انتقاد وارد شد و هم به اصلاح طلبان و آقای روحانی
ثالثاً تعجب می‌کنم چطور هنوز از چماق لری صحبت می‌کنید وقتی می‌بینید فقط باید با زور حق مردم مظلوم منطقه محروممون رو بگیریم ضمناً ایشون وقتی از چماق لری صحبت کرد منظور پشتوانه مردمی بود البته خودتون هم خوب می‌دونید این چیزها رو ولی یک سری صحبت‌های مغرضانه می‌کنید...
رابعاً شما مگه از خواست تمامی مردم پادوک و خیرآباد و بهمئی خبر دارید که چنین صحبتی می‌کنید
خامسا اگر یک نماینده‌ای که منفعل نباشه و بتونه حق مردم رو بگیره راهی مجلس می‌شد چنین اتفاقاتی نمی‌افتاد که اگر یک نفر در یک منطقه‌ای فوت بشه و تصادف کنه نه پلیس گچساران گردن بگیره و نه اورژانس دهدشت و همینطور بودجه کافی را برای عمران و آبادی منطقه مد نظر اخذ می‌کرد که به محرومیت مردم اضافه نشه
یا علی مدد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
امروز مردم به سخنان اون روزهای برگواری پی بردن که چماق روبرای مسعولان بکار بردن نه مردم ولی بیشتر نمایندها چماق رو روی مردم میکشن مثل زارع بویراحمد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین